Inapoi la Pagina Promo
Ulei semisintetic Racing 2T Liqui Moly (1504) 1L Mărește

Ulei semisintetic Racing 2T Liqui Moly (1504) 1L

1504

New product

Stoc epuizat

Cumparand acest produs primesti pana la 5 puncte de loialitate, ce pot fi transformate intr-un voucher de 0,50 lei.


51,99 lei cu TVA

Anunta-ma cand e in stoc
Plata in 5 rate Poti alege plata in rate fara dobanda la finalizarea comenzii prin partenerul nostru de incredere Mobilpay. Acceptam STAR BT, Bonus Card, Alpha Bank si Card Avantaj, pana la 5 rate fara dobanda.
Plata prin CrediusEste o tehnologie inventata de Credius, ce iti permite sa obtii creditul simultan cu efectuarea cumparaturilor pe internet, fara adeverinta de venit sau un card de credit.
Livrare Rapida - in 24-48 hPentru produsele din stocul propiu
GarantieOferim garantie de la producator pentru toate produsele comercializate, conform Termeniilor si Condiliilor site-ului.
14 zile drept de returPoti returna produsele comandate in timp de 14 zile, iar suma iti va fi restituita conform Termenilor si Conditiilor site-ului.
  • „Racing 2 T” se compune din uleiuri de bază minerale şi sintetice selectate, cu aditivi speciali, conceput pentru utilizare la motoare în 2 timpi cu ungere separată sau ungere mixtă.

    Proprietăţi:
    - ardere fără reziduuri şi cenuşă;
    - protejează de uzură şi corodare;
    - garantează o scânteie optimă a bujiei;
    - se autoamestecă;

    Corespunde clasificărilor internaţionale:
    API TC
    ISO L - EGC
    JASO FC
    SCC TSC -3
    TISI (Thailand Int. Standard Inst.)

    Caracteristici tehnice:

    Numări ASTM* de culoare : 3
    Culoare : rosie
    Densitatea la 15° C : 0,87 g / ml
    Vâscozitatea la 40°C : 46,5 mm2 / s
    100°C : 7,7 mm2 / s
    Punct de aprindere : > 65°C
    Punct de curgere : - 15°C
    Indice de vâscozitate : 133
    Cenuşă/ sulfat : 0,06 g/ 100g
    Indice de bazicitate : 1,3 mg KOH/ g

    Domeniul de aplicare:

    Pentru ungere separată şi ungere mixtă la motoare în 2 timpi , răcite cu aer sau cu apă.
    Respectaţi raportul de amestecare indicat de către constructorul motorului.

    Mod de utilizare:
    Pentru ungere mixtă:
    Se introduce conţinutul cutiei în rezervorul de combustibil (sau în rezervorul de ulei) şi se completează cu carburant în funcţie de raportul de amestecare. Amestecarea se realizează de la sine.

    Pentru ungere separată:
    Se introduce conţinutul cutiei în rezervorul de ulei. Uleiul se amestecă cu carburantul prin intermediul unui dozator.

  • Pentru Moto

30 alte produse în aceeași categorie: